my awesome geng ♥

ASSALAMUALAIKUM

hi peeps! :)
me are going to story about my awesome geng :D
ciri ciri dia:
1) baik hati
2) selalu dngr je apa yg aku nk cerita
3) comel, cantik, cute
4) kurus :p jentik je dah jatuh :p haha
5) pandai buat aku happy
yaaa itulah ciri ciri dia ^_^
HAHAHA, she is my geng :)
kite org sehati sejiwa :p
fatehah and aina tngk video tu, but kite org tak tngk :D
and kami se geng sbb kami comel * buat muka comel *
hahaha perasan 10 minit :))
btw, i love her so damn fucking much! :*
dia pemalu sikit :p tp bila dah kenal dia, haaa korang tau lah mcm mne perangai dia :p
hahahaha jangan marah eh jiha :p i gurau je :))
but seriously, dia lah yg ada kat aku masa aku sedih or happy :D
ehh, sampai sekarang aku tak bgtau nama dia. hahaha wait and see.


thisssssssss!
her name is jiha. sweet 15 but tahun depan dah 16 dah :p and stay at andalas :))
dia memang cantik :D
nak kenal dngn dia? mana boleh :p * jelouse sebenarnye * haha
okey that's all :) 
bye :*

yours truthly , eika
0 comments

Older Post | Newer Post