amighaaaaaaaa :*
ASSALAMUALAIKUM

heyy guys :)
 i'm going to story about my class tuisyen :)
ciri ciri dia:
1) baik
2) comel and cantik
3) pemalu sngt
4) sombong :p haha
5) selalu perli aku :p
6) selalu puji aku :p
7) kuat jerit :p HAHA
itu lah ciri ciri diaaaaaaaaaaaa :p HAHAHAHA jgn marah eh amira :*
okey, nama dia nurul amira binti jusoh :)
umur dia 15 :)
dia duduk dkt teluk panglima garang tp tak berapa garang :p HAHA
okey wait. i'll post her photo.


ni lah amira :)
okey dia baik :D
perangai dia pun okey lah :) 
first aku start tuisyen, dia lah yg tanye nama kau siapa. aku pemalu en :p hahaha, dia tanye nama aku siapaaa semua. then duduk mana. sekolah mana. and then dah lama kenal. aku ada suka dkt budak tuisyen tu. asal budak tu lalu, amira ckp " weh tu haa crush kau " then aku pun senyum2 comel kat situ :p hahahahaha!
tp memang kelakar bila dtg tuisyen mesti kite org snap picture then menggila sesama :D
now, dah tak jumpa dahh. tuisyen dah habis. taktau lah minggu depan tuisyen lg ke tak! hmmm
rindu dia T_____T
tp tak menyempat lg nak hangout together gether :p
hahaahaha, takpe lah. panjang umur boleh jumpa en :D
bye assalamualaikum guys :')


yours truthly , eika
0 comments

Older Post