Nor Iman Hiqal :)
ASSALAMUALAIKUM
heyyyy!
i'm new here :) nak cube lupekan alif! :D and now, aku nak cubakan lupekan alif dengan iman hiqal  :D
dia baik and pandai buad aku happy weh! :)) hihihihi, " i wish " iman will make me happy forever! :)
nak cerita lebih lebih tak boleh, sbb nanti korang TERsuka dia pulak kan xD HAHA. 
k nieyh haaa diaaa :D



hahaha, comel right?! well ;D HAHAHA :D k, first aku jumpe mamat nieyh, dekat profile kwn aku. then aku add je lah walaupun selekeh. sebenanye aku takkan add budak yg selekeh, cewahh :p eh tapi betul, aku hanye add org yg okey je :p yg iman nieyh, aku pun taktahu kenapa aku nak ADD dia. then add je lah dia. haha, dia pun approve aku. then kenal kenal kenal kenal :p 

aku pun taktahu yg aku atau dia yg mintak number phone masing2. tapi akhirnye dapat jugak number and kiteorg whatsapp :D dia lah buad aku happy selalu :))
now asyik whatsapp dengan dia jee :) well, nak happy kan :D btw, aku sayang budak nieyh :) dia lah bestie akuuuuu! :D and dia jugak kawan aku yang selalu buad aku happy :p thanks for everything :'D
i'm so happy :'D 
byeee :)

yours truthly , eika
0 comments

Older Post | Newer Post