About Nashrul
ASSALAMUALAIKUM

hello huyssss :')
about nashrul? ahaha. mesti korang gelak bila dengar tittle nye. 
but it's not funny!
nak tau apa yg about nashrul?
haaa, dia nieyh crush aku :D
but dah ade pengganti.......
melepasss wehh~
idk lahh, kenapa semua crush aku buad aku sakit hati.. hmmm
aku tau dia tak suka aku but jgn lah buad aku berharappp dekat diaaa. 
semua tak faham perasaan aku bila aku cerita..semua ckp " aku pun penah kene, so aku tau ape perasaan kau " but, mcm tak faham je -.- aku nieyh bukan nk mintak simpati or what! but bila aku nk story dkt seseorg tu, that's means, aku memang nak luahkan sesuatu. tp org buad ignore jee. butt i don't care :)
tapi kenapa tetibe dia ada pengganti...dah ade pengganti diamdiam je lah nash, jgn bg tau kat twitter. bila eika baca. eika akan sedih and sakit hati nash. please nashhh..don't do this at me :'(
kenapa perasaan aku nieyh! ramai kwn aku ckp " lupe kan dia "
NO! i cannot! :(
malas nak cerita panjang2. bukannye korang faham pun.
and lantak dia lah dia nak percaya aku or tak. yang penting, allah je tau :)
bye!
yours truthly , eika
0 comments

Older Post | Newer Post